x تبلیغات
bestblog

پوشش سقف سوله

پوشش سقف سوله

سوله و پوشش سقف سوله از موارد پرکاربرد در صنایع گوناگون می ­باشد. در این مقاله اطلاعاتی در مورد پوشش سقف سوله و انواع آن گفته خواهد شد.

پوشش سقف سوله باید از استحکام و مقاومت بالایی در برابر زلزله و دیگر خطرات احتمالی برخوردار باشد، همینطور پوشش سقف سوله باید عایقی مناسب در برابر ورود صوت و همچنین حرارت به داخل سوله ­باشد.

 

در پوشش سقف سوله از متریال­ های مختلفی بهره گرفته می­ شود که از حیث منطقه جغرافیایی و نوع کاربری می­ توانند متفاوت باشند. برای پوشش بیرونی سقف سوله، می ­توان از ورق­ های رنگی و گالوانیزه، کرکره و ذوزنقه، ساندویچ پنل و پلی کربنات استفاده نمود. پوشش سقف سوله، یک پوشش داخلی هم دارد که می ­توان از پشم شیشه، پشم سنگ، پلی اتیلن، کارتن پلاست و فوم پلی استایرن استفاده کرد

چمن مصنوعی دیواری

استفاده از چمن مصنوعی تزئینی به جز سطوح افقی در سطوح عمودی نیز امکان پذیر است که دیوار سبز یا گرین وال نمامیده می شود. چمن مصنوعی دیواری ایده ای نو آورانه و خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی است. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با چمن مصنوعی دیواری آشنا شوید و و از مزایا، کاربرد، روش نصب، قیمت و خرید چمن مصنوعی دیواری مطلع شوید.


 

رنگ دریایی پامچال

 

 

رنگ  دریایی  پوشش هایی هستند که بر روی بدنه کشتی ها و سازه های دریایی اعمال می شود تا علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری از آن ها در برابر عوامل مختلف محافظت کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با رنگ های دریایی، اهمیت رنگ های دریایی، مزیای رنگ های دریایی،انواع رنگ های دریایی و لزوم لایه های رنگ های دریایی آشنا شوید.

صفحه قبل 1 صفحه بعد